Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

jako dobré to bylo, to zas jo, ale mám jednu výtku.

je mi trapné, že se musím připomínat, ale už dva měsíce čekám na to, kdo byl ten záhadny stalker v blogu "setkání se zločinem". ty tři tečky na jeho konci slibovaly pokračování, na které čekám jak na smilování, a mezitím se dozvídám, že v nové práci chybí pressovač. to ale teda neřeší problém

1 0
možnosti
Foto

;-D No jó! Já úplně zapomněla! No to byl tééén, jak on se jenom... Fakt to chcete vědět?

0 0
možnosti
FV

Mně se líbí, jak vždy přetavíte své zážitky v drobnou, milou a humornou povídku (nebo spíš glosu, fejeton?). To já nedokážu. Pointa s ředitelem je zábavná. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Teď mám úplné dejavu:-)

A děkuju!

2 0
možnosti
Foto

R^;-D At Vas prace dlouho bavi

3 0
možnosti
Foto

Děkuju! Dokud budou zvýrazňovače, nemůže se nic stát :-)

1 0
možnosti
VI

Gratuluji k novému zaměstnání. snad je k čemu gratulovat. A že pozdravuji bratrance;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuju!

Už i vy, Vlasto? Co furt všichni máte s tím bratrancem?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik