Diskuse

O zlatých cihlách a zvýrazňovačích

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P.S. 2

28.8.2016 v Liberci na Bohemia cantát jako na koni!!! A běda, jestli nééééé !!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Jé, to my budeme halekat v Plzni! Jedeme tam taky za muzikou, tak snad mi to candát odpustí.

1 0
možnosti

R^R^

No, no, nóóó, o přijetí rozhoduje personální a že by neznal(a) jméno ředitele, bych se divil! No náhoda je náhoda; tedy je-li. Ale je Vám jasné, že než (v rámci rodinného klanu) ho vyměníte na jeho postu, to nějaký týden potrvá! Ale přej a bude ti přáno!

A když jsem Vám ten vstup na nové pracoviště tak pochválil, nebylo by tam alespoň koště pro čiperného důchodce?! Slyšel jsem, že v bance jsou dobře placeni všichni, tedy i ti co toho moc neudělají!

P.S.

Ty první dva odstavce jsou super, tedy na úrovní :..."To jste Vy TA Hubeňáková?!"

1 0
možnosti
Foto

On je ředitel v úplně jiném kraji, takže v tom prsty skutečně nemá. I když... kdo ví, co si řekli na personálním, když viděli můj životopis. Přece jen to příjmení si každý zapamatuje. A já teď nemůžu být ředitelkou! Moje miminko, co se před pár týdny narodilo, jde do školy, já mám mnohem důležitější věci na řízení. Třeba auto budu řídit. Mezi školou, kroužky, školkou, domovem, obchody... no zkrátka klasický mateřský pětiboj :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak až tě to přestane bavit, tak bys mohla zkusit oxidovat v baňce. :-)R^

4 0
možnosti

;-DCo bych k tomu jen tak filozoficky dodal......snad jen to, když už jste tedy zmínila tu pekárnu...tak já mám tu zkušenost, že když jsem tam pracoval, tak jsem si nestačil ani ďobnout....ledva jsem trochu spočnul, už se na mě odevšad těsto valilo, jak z hrnečku vař....8-o

A ohledně zvýrazňovače, kterému jste dala možnost svobody, bych byl opatrnější, mohla byste dostat jeho vyschnutí k náhradě a ještě byste pozbyla důvěryhodnosti...bacha na to, semestro;-)

3 0
možnosti
Foto

Já dělala v pekárnách jeden měsíc života a hned na tři směny a to bylo čisté peklo. Včetně toho vedra. Jíst jsme mohli cokoliv, akorát jsme na to neměli sílu. Obzvlášť taková noční směna kolem páté ráno byla zážitek. Kdybych upadla do frgálů, asi bych to nevyplivla, ale donést ho k ústům bych nedokázala.

Po vašem laskavém upozornění se chovám k majetku zaměstnavatele s mnohem větší úctou!

1 0
možnosti
Foto

Já jsem tu jen, Zuzko, karmoval, nemám do toho co kecatR^

1 0
možnosti

P65e25t16r 15B11r32o95ž

4. 8. 2016 21:03

Já myslím, že jste nepoužila kouzelné slůvko, když jste si chtěla trochu těch bankovek vzít domů.

U nás, na kladenské šachtě, dokud se za socíku rubalo, dostávali zaměstnanci uhlí a dokonce i použité dříví zadarmo.

A říkalo se tomu deputát.

2 0
možnosti
Foto

No právě! Já čekala pár set kilo deputátu a zatím nic! Vůbec nic!

0 0
možnosti
Foto

Také se mne lidé ptávají, zda jsem TA Koutková. Občas mi to i věří, dokavad neuvidí mého oře ;-)

3 0
možnosti
Foto

No jo, vždycky si na tebe vzpomenu, když jedu za nějakým fárem, co máš podepsané :-)

2 0
možnosti
Foto

Z toho si nic nedělejte, já si také nemůžu volně odnést to, s čím při práci zacházím.;-)

0 0
možnosti
Foto

A co to je? Co to jeeee? To mě zajímá!

0 0
možnosti

Furt lepší kolektiv než nástěnka...

1 0
možnosti
Foto

Myslíte, jo? Já nevím... už i klasik říkával: nástěnku chci za ženu!

3 0
možnosti
Foto

Ach jo- já se na ty tvoje blogy už nemůžu těšit- protože si je předtím přečtu na Fcb:-)) Ale karmu ti dám, když jsem ti tam dala Like.R^

1 0
možnosti
Foto

A dokonce jsem si to ještě jednou přečetla!;-D

1 0
možnosti