Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

"Zas mě to doběhlo. Před některými běsy můžeme utíkat celý život, leč marně."

Jak já tohle znám. A to ani nemám fichtla. Hezky napsaný, Zuz. :-)

3 0
možnosti
PU

P73e18t94r 43U63h72e25r

30. 8. 2016 14:40

Jak já se směju, Zuzko ;-D Taky jsem měl fichtloidní období R^

3 0
možnosti
Foto

Jak já jsem ráda, když se lidi smějou:-) no jo, ale to vám nebylo třicet jak tomu mému hračičkovi :-)

0 0
možnosti
Foto

Němci, Zuzko, říkají FICHTU SKOKAN PŘES LOUŽER^!!Po německu je to malinko kratší...

1 0
možnosti
Foto

Tak ten náš tedy daleko nedoskočil :-)

0 0
možnosti
FF

;-DNeztrácejte naději, drahá semestro, však ono to jednou vyjde!

4 0
možnosti
Foto

Já vám nevím. Naši se dokonce odstěhovali a fichtla prodali, kopec vyhrál. Teď bydlíme na úpatí Ještědu. Dvakrát do stejné řeky, až se ucho utrhne, že jo. Kdo chce kam, ať si tam jede na fichtlu sám, že jo.

4 0
možnosti
JD

Super článek, super helma. Normánlě karmu nedávám, ale tady bych dal hned dvě. R^R^R^

7 0
možnosti
Foto

Děkuju moc! Mám radost jak za dvě karmy!

2 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik