Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Taky jsem měl fichtla. Svůj čerstvý řidičák jsem se ve svých patnácti rozhodl oslavit tak, že jsme o prázdninách poslední den brigády v lesní školce jeli na pracoviště, místo na kole, na fichtlovi. Po cestě zpátky, 30km/hod-smrt v očích, jsem nevybral zatáčku na nějaké úzké polňačce a skončili jsme v příkopě. Sedření, fichtl na odpis, 500m od domu, řechtali jsme se jako blázni.

1 0
možnosti
PM

Jo a tenhle blog je parádní, už mi ta lehkost myšlenek nějakou dobu scházela R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji mockrát! Chyběla vám u mě, nebo obecně?

0 0
možnosti
Foto

Tak to je dobře, že vás to pobavilo. To je vidět, že fichtl master není žádná princezna!;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik