Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^Napsáno vtipně a s grácií. Ty piškvorky na D10 jsem přehlídl, ale možná je hrajou až za Benátkama (ve směru od Prahy) nebo autobusy našeho dopravce nemají tak vysoko sedačky:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji velice. Možná jste taky vyčerpáním usnul, když jste je míjeli :-) Jsou kousek před Benátkami a zatím vyhrávají bagristi modrého týmu :-)

2 0
možnosti
Foto

Všechno má svůj čas a spěchat nemá cenu. Když jsem v létě seděl v rychlíku a ten zastavil necelých 4 km před cílovou stanicí, aby nám po dvaceti minutách bylo sděleno, že do cíle pravděpodobně dojedeme s patnáctiminutovým zpožděním, vytáhl jsem z batohu rozečtenou knihu a přečetl několik kapitol. Průšvihem začala situace zavánět, když jsem se dostal na předposlední stránku. To se ovšem dal rychlík po 35 minutách stání do pobyhu s informací, že v cíli budeme s přibližně patnáctiminutovým zpožděním. Taková je podstata cestování.

3 0
možnosti
Foto

;-D Příležitostí dočíst si v klidu nikdy nemám tolik jako v dopravním prostředku, nebo v čekárně u doktora. To je fakt. Na druhou stranu pokud už máš příležitost ji ta i napsat, je to alarmující. Nikoliv však nezpracovatelné :-)

3 0
možnosti
DK

Tak dneska jsem plakala nejen já, ale obě mé kolegyně, kterým jsem předčítala - nestálo to za moc (předčítání), neb jsem asi 18x nemohla mluvit... Díky;-D

4 0
možnosti
Foto

Ano, ten příběh je dojemný až smutný. Chápu vaše emoce ;-D Že zdravím!

2 0
možnosti
MV

Hláška " uvolňování bakané energie " mě fakt dostala, to začnu používat. Pokud trváte na autorském právu pro tuto hlášku, nabízím poplatek 50 halířů za každé použití, nebo paušál 5Kč za měsíc ;-)

2 0
možnosti
Foto

A tak víte co? Já vám tu hlášku věnuju! 5 Kč věnujte na dobročinné účely a jsme si kvit.

3 0
možnosti
MV

velice fajnovy. diky

3 0
možnosti
Foto

Ty se máš, ty už v Praze jsi, tak se tam nemusíš trmácet :-)

Já díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik