Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

v Brně toto probíhá na městské úrovni už od let osumdeátých minulého století (možná i déle, ale monitoring jsem tehdy neprováděla). každoročně v době největších veletrhů jsou rozkopány hlavní tahy (všechny najednou) a město se stává neprůjezdným. jak doba pokročila a politici nám ráčili zavést IDS, rozšířilo se budovatelské úsilí i za hranice města. poslední dva roky v době dovolených je pravidelně rozkopán tah na Víděň. ale nemyslete si, to je pro naše dobro. říkám tomu inteligenční cvičení obyvatelstva, které je i proti své vůli nuceno sledovat situaci, znát dopravní systém včetně jeho změn, často neohlášených, aby se dostalo do práce či kamkoli. možná i proto jsou v poslední době v ulicích k vidění vesele pomalovaná postarší kola k zapůjčení. skok přes rigol s kolem nesmo je disciplína výrazně lehčí, než ta, kterou provozuje Sandra. to víte, nemáme každý ty tréningové možnosti, jako nějaká stáár

2 0
možnosti

Fichtl. Helma s rohy. A jste tam cobydup.

4 0
možnosti
Foto

Tak to radši budu trpět dvě hodiny v autobuse než tři dny na fichtlu ;-)

0 0
možnosti

R^ Vysoká odbornost, přičinlivá, odpovídající výsledek. Jen by mně zajímalo, jak se podařilo vykutat to srdce do asfaltu; holítkem to asi nešlo!

M.j. zmínka o holítku, tedy prozíravém uložení do zavazadla, byla pro mně špica.

Díky za pobavení.

1 0
možnosti

Kde máte uprchlíky, Kulhavý pane? Já myslím, že ty cesty jsou zanedbané kvůli nim a islamismu, co vy na to? btw, takový vlastenec a neumí ani skloňovat "já".

0 1
možnosti
Foto

Nádherně přenádherné!

Ale měli jste štěstí, že vám aspoň nehrozilo utonutí. Já to dala autem bez klimošky a hladina potu stoupala tak rychle, že už na dvacátém km jsem musela otevřít obě okýnka dokořán, aby to mělo kudy odtékat.

1 0
možnosti
Foto

Jojo, to znám. Celé léto jsem takto cestovala. Když jsem domů dojela se zpocenýma fousama a muž mi řekl, že klimatizace je na popojíždění po městě zbytečná, zachránilo ho jen to, že jsem vedrem omdlela.

1 0
možnosti
Foto

Já být s tebou v autobuse, nevyskočím ani za nic. :-)

Jinak pointa opravdu dobrá: "Když tak ho dojdu". Když se to spojí s minulým blogem "Všechny nás to jednou doběhne", tak je jasné, že literární kritici budou jednou tuto fázi tvého tvůrčího vývoje označovat jako "stíhací období". R^

6 0
možnosti
Foto

Ano, vědci by mohli mít takové tendence. Já osobně ho ovšem vnímám spíš jako období nestíhací. Až dodám popis stavu svého vozu, pochopíš :-)

1 0
možnosti

Výborné, stylem mi to připomíná Povídky Šimka a Grossmanna ;-) Nedávno jsem tuhle "zážitkovou" trasu absolvoval taky, naštestí řidič autobusu to prozíravě vzal po okreskách kolem dálnice!

7 0
možnosti
Foto

Jé, to jste mě potěšil! Když jsem to psala, problesklo mi hlavou "Umět to ta napsat jako Šimek a Grossmann!" Děkuju!!

Jj, Žluťáci brázdí okolní vesnice, aby snížili utrpení, to je fakt.

2 0
možnosti

D11a85v90i95d 54V46l80k

16. 9. 2016 14:59

Ano ano někdy je prostě cesta cíl Zuzanko.Díky za hezký blog kámoško:-)

2 0
možnosti

Když o tom tak přešlýmám, co si pamatuji, bylo to tak vždycky ;-€ Proč nezkontrolovat, jestli má dělník čisté uši (ruce určitě, protože práce mu jde od ruky - hodně daleko ;-D ), co má ke svačině (v 10 h dopoledne už čtvrté). Případně o čem je řeč s kolegy soudruhy - pokud máte možnost otevřít si okno. Kolo není špatný nápad. Jste tam dřív, a není problém s parkováním. A nebo zůstat raději doma. Ale o čem bychom si celý den povídali, ne ?! :-/R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

No právě! Není nad čím přešlýmat, dělají to pro naše dobro!

1 0
možnosti
Foto

;-DJe od tebe velice milé, že jsi nám splnila přání a napsala o tom blog:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Byla to má občanská povinnost, žáno ;-) Děkuji, že jste mě k tomu dokopaly!

2 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik