Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Díky, určitě jsem se napůl uzdravila ze zlý rýmy ;-)

Tuhle mě uprostřed noci vzbudila sms z pultu, že se nám někdo snaží dobýt do kanceláře. V polospánku jsem zaregistrovala, že manžel se zvedl a šel se podívat, co se děje. Protože se dlouho nevracel, vzala jsem si svůj stoletý, květovaný župan a vydala se za ním. No, vylekali jsme se na schodech navzájem a byla jsem velmi pochválena, jak moudře si počínám, jdouc sama zkontrolovat zloděje...

Pak se na mě manžel ovšem podíval a prohlásil, že při tom, jak mi to sluší, jsem vlastně byla úplně v bezpečí ;-D - nohy na ramena by vzal i otrlý kriminálník.

Reakce máme vskutku podobné...

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D tak vidíte, že ty svatební šaty nejsou od věci. Moment překvapení a vrozená mužská nechuť se ženit by určitě perfektně zafungovaly!:-) Je vidět, že jsme že stejného těsta!

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik