Diskuse

Taneční lekce pro vepřové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J52i63ř29í 92D48a88n34i85š

14. 11. 2016 14:59

Nedávno moje kamarádka po společném tanci prohlásila: "No já snad nakonec naučím tancovat i tebe!?" Od té doby mi velmi stouplo sebevědomí a považuju se málem za tanečníka.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud jsem v optimální formě, tak můj tanec připomíná třes panamského lenochoda v pokročilém stádiu nervové paralýzy. Většina partnerek se mě po násilném dotažení na parket a prvních několika taktech rytmického hlavolamu zvídavě dotazuje, zda tančím s nimi a nebo proti nim.

Tak to já si radši začnu kutat ten důl. :-)R^

4 0
možnosti
Foto

;-DTak to jsi byl ty, co o něm psali v Hradeckém deníku: "S podezřením na epileptický záchvat byl včera přímo z plesu převezen do nemocnice mladík z HK. Po tom, co se při dotazu na alergie zmínil o polce a vyvedl z míry zdravotní sestru větou: "Smím prosit o sedativa pro mou taneční partnerku?" byl proveden test tancem. Mladík byl uznán za celoživotně handicapovaného diagnozou Obě nohy levé a byl mu vyměřen invalidní důchod. Na plese došlo navíc k natržení bránice přihlížejícího, kterého rodiče v dětství nepoučili o tom, že by se handicapovaným neměl smát."

7 0
možnosti

A k tématu. Po absolvování tanečních na gymplu jsem myslel, že tímto pro mě "klasika" končí a začal vařit. Má nejmilejší ocení spíše kroucení rozžhavenou pánví kuchyňskou, než pánví taneční. Ale máti prohlásila, že taneční "klasika" mi jde líp, než popíkové "šlapání zelí", takže se v tanci neodpisuju...A navíc, hráli jsme s mou bubenickou kapelkou kolegyni bubenici na jejím kurzu salsy, a účastníci nám tančili, jak o život, což pro mě, hrajícího k tanci, bylo, jako bych s nimi tančil sám.

2 0
možnosti
Foto

No to je úžasné! Jste nejen potenciálně skvělý tanečník, ale i hudebník - bubeník! Kluci, co umí praštit ve správný okamžik do stolu, nebo ještě lépe bubnu, jsou nejlepší!

1 0
možnosti
Foto

J47a48n49a 34M23a54j74o58v21á

8. 11. 2016 21:50

Právě jsme se vrátili z prodloužené Juniora :-)). Tak to tak hezky "sedlo".R^

2 0
možnosti
Foto

Super. Jak jste si to užili? Ukázala jsi všem zúčastněným juniorům, jak vypadá správný tanec?

Mně to například ukázala maminka mého tanečníka při prodloužené, když se on zrubal jak dřevorubec a na všechno tančil lambádu. Ta řádila! To byl tanec ;-D

1 0
možnosti

Zuzko, mimo téma:

Posledním zákazníkem dneška byl pan Radomír Vlk s receptem od paní doktorky Iriny Hubeňákové. No koukal jsem...8-o. Chvíli jsem měl pocit, že mě osvítily hvězdy ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to je úžasná náhoda!!;-D

0 0
možnosti
Foto

Něco mi to připomíná: včera měly dcery (dvojčata) poprvé prodlouženou. Manžela jsme tam dovlekly téměř násilím - tedy pod příslibem, že se nebude muset účastnit akce "sólo s rodiči". On totiž do tanečních v životě nechodil a při představě, že by to musel zvládnout v doublu, se mu rozklepala kolena.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Chudák, ten musel trpět! Jak to zvládnul?

0 0
možnosti

To má být jako na mě, jo? Tak abyste věděla, ctihodný kolega, děkan Fakulty kroupantropologie, Václav Jindra, o mě kdysi napsal, že tančím tak dobře a rychle, že se mé nohy ani nedotýkají země. A vařím také přenáramně!

3 0
možnosti
Foto

To bych si nedovolila! O vašich kvalitách nepochybuji! Málokdo to umí lépe než vy. Možná jeden člověk na světě. Jeden jediný... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou takoví, co se nikdy tancovat nenaučí.

A díky nim vynikneme my, lvi salónů a králové tanečních parketů. ;-D

1 0
možnosti
Foto

O tom bych si nedovolila polemizovat!

1 0
možnosti