Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V51l77a22s96t79a 84I51l72e21k

16. 12. 2016 20:06

Zde křivopřísežně prohlašuji, že žádného hentoho Landsmana neznám a nečetl a že jsem četl jen a pouze knihu od Zuzany Hubeňákové. Mám ji na čestném místě hned vedle neméně důležitých ruliček jemného dvouvrstvého papíru a žádná jiná kniha ji nemůže nahradit. Pomohlo to aspoň maličko?:-)

1 0
možnosti

Není Dominik Landsman Vaše pseudonymum a pak byste vlastně byla rozpolcená osobnost?;-)

0 0
možnosti
Foto

Landsman? Kdo je Landsman? Neznám! Nebo jo? A kdo že jsem já?:-)

1 0
možnosti
Foto

From: Jů Es Ej

To: Hele Esej

Tak ať se deníčku daří. R^

2 0
možnosti

D10a43v10i71d 41V55l34k

29. 11. 2016 20:09

Otevřeně a veřejně přiznávám , že mám velmi rád Zuzu Hubeňákovou a její inteligentní humor a pan Landsman je mi ukradenej (nic ve zlým chlape.) Howgh

1 0
možnosti
Foto

Otevřeně a veřejně musím uznat, že máš skvělý vkus! Děkuju, že sis mě všimnul ;-D

1 0
možnosti
Foto

H33a18n29a 34V67l70k96o18v16á

29. 11. 2016 18:36

Milé Hele, pokud nejsem líná (což teď v zimě jsem ) a nejezdím autem, chodím okolo knihkupectví Dobrovský na nejhlavnější brněnské scukové křižovatce pěší zóny (bydlím poblíž) denně několikrát a z uvedené akce jsem si odnesla v hlavě záznam, že má autogramiádu Zuzana Hubeňáková a napsala knihu se spoluautorem...;-)

Bohužel jsem se nemohla zúčastnit, protože jsem měla nějaké pracovní povinnosti, nicméně na základě této informace jsem si přečetla i něco od Dominika Landsmana.

Tak Vám gratuluji oběma.

1 0
možnosti
Foto

Děkujeme oba! Ve skutečnosti jsem vzala kamaráda na autogramiádu, ať se taky dostane mezi lidi, že jo. Celá ta maškaráda byla pro něj, ať má radost. Vždyť víte, jak to je.:-)

0 0
možnosti

Není možná, to je škandál, šlendrián a ještě ke všemu to... to... no nemůžu si takhle nahonem vzpomenout!;-)

R^

2 0
možnosti
Foto

No když už i spisovatelce tvého kalibru dojdou slova, to už je vážná věc!!

0 0
možnosti
Foto

Hele, pocem, jak to že má takový parádní kousek takovou malou karmu? Že on se proti tobě někdo spikl a naviroval ti antikarmu!

R^

2 0
možnosti
Foto

taky mě to zaráží, že zrovna čestná předsedkyně mého oficiálního fanclubu se potýká s nízkou karmou. Patrně to chce osvětovou letákovou kampaň.

1 0
možnosti

Že jsem tak smělý, co je to "brňákem", Hele?

Nějaký druh kabrňáka?

0 0
možnosti
Foto

Přímo naddruh kabrňáka! Podívejte se na jejich sochy, to je samý kabrňák.

2 0
možnosti
Foto

Tak pozor, musím uvést na pravou míru jistou nepřesnost. Při návštěvě Brna byla pro mě Zuzana mým osobním Jůem, neboť já jsem byl jejím osobním Jůem, protože ani to jinak při setkání dvou tak výrazných (bez ohledu na to, co si kdo pod slovem "výrazných" představuje) osobností nešlo.

Nicméně k tématu se váže historka z doby, kdy moje dnes už patnáctiletá pubertální dcera byla miminkem. Jakožto zodpovědný Jů-fotr jsem ji dopravil k paní MUDr. za účelem instalace nášnic. A jak to už bývá, protože má zodpovědnost je proslulá skoro stejně jako mé literární kvality a můj zpěv, byl jsem zároveň pověřen úkolem poté, co budou náušnice nainstalovány, objednat tutéž dceru k jinému odbornému vyšetření.

I jako správný Jů-fotr jsem dorazil do správné čekárny, sestře (zdravotní) předal jeden důležitý papír a vyfasoval jsem od ní jiný důležitý papír s termínem odborného vyšetření. I vrátil jsem se domů a v příslušný den si moji tehdy roztomilou dceru vzala do péče její Hele-matka. Hele-matkou se stala ve chvíli, kdy dorazila do čekárny, sestře (zdravotní) vrazila do rukou příslušný papír, sestra (zdravotní) zabrejlila do papíru a na celou čekárnu zahlaholila: "Ano, to je ta šikovná holčička od toho šikovného tatnínka. A Vy jste kdo?"

1 0
možnosti
Foto

:-) ten příběh je mi povědomý!

1 0
možnosti

a...Hele me se... hezky sem si pocet, Zuzko a fajnovej hukot preju!

1 0
možnosti
Foto

Díky, Marku. Je to parádní jízda :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik