Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

pokud mas takovej seznam, neni treba se ptat, eslisi byla hodna. kdybys nebyla, urcite by sis tolik neprala... no ne? at se to vsechno splni, Zuzko!

1 0
možnosti
Foto

Znáš mě, úplný anděl! Díky

0 0
možnosti
JS

Děkuji za odpočinkově pojatá přání ;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Já to myslím smrtelně vážně! Nutně potřebuju ty boty!:-)

2 0
možnosti
MR

Čtení k obědu jak dělané. Poprskal jsem to tady, tlemím se a hospoda netuší čemu, málem jsem si ucvrk a raději jdu na místnůstku abych si i neukákl. Netušil jsem, že oběd All in one je o tomhle. Skvělé čtení.

1 0
možnosti
Foto

Na co to jíte, když to pak plivete, člověče?:-) mě vždycky baví, když se okolí smějícího začne smát taky, aniž by vědělo čemu. Tomu říkám dobrý skutek, rozchechtat tramvaj nebo hospodu :-)

0 0
možnosti
Foto

Přání s nohama se Ti už vyplnilo - máš o minimálně jedno číslo menší velikost bot než já ;-D;-D;-D

6 0
možnosti
Foto

Bezva. Takže jsme dvě Popelky na prd. To mi pomohlo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik