Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji dost opožděně další životní úspěchy a scvrkání se chodidel!!R^

1 0
možnosti

Předevčírem jsem si říkal, že tu dlouho nebylo nic od Hubeňákové, jestli vona neskočila pod vlak, nebo tak něco. Neskočila, dělá si prču z Ježíška a snaží se ho tak vytočit, že nepřinese nikomu nic. Já to přežiju, jen když je sranda ;-)

1 0
možnosti
Foto

Stejně jste si určitě říkal, že dárky ani letos nechcete, že jo?

1 0
možnosti
Foto

Milý Ježíšku,

k Vánocům bych si přál Bibli 2, ale pouze pod podmínkou, že v ní bude "Evangelium podle Zuzany". Věřím, že to nějak zařídíš. :-)

3 0
možnosti
Foto

Myslíš, že Ježíšek čte diskuze na internetu?

Čte. Už mám od něj v poště objednávku

1 0
možnosti

K83a59r97e79l 98J74a37n13d72a

8. 12. 2016 22:25

ena se mě ptala, čemu se tak blbě směju. Tak jsem jí řekl "Bible 2"

3 0
možnosti

Já jsem kdysi k plenám přihodil modrou teplákovou bundu a byly krásně žmolkově modré. I původně růžové dupačky. Když jsem byl s dcerou na kontrole, tak ty pleny obdivovali, mysleli, že je to nová móda a zeptali se: vy jste asi chtěli chlapečka, že? :-)

1 0
možnosti
Foto

Vidím, že je to všude stejné :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Já mám vel.bot 41. Ještě máš pocit, že máš velkou nohu?:-))

1 0
možnosti

Velmi čtivé a nevtíravě vtipné. Bravo :-)

7 0
možnosti
Foto

Milý Ježíšku, já bych nutně potřebovala: 1).....................100)........ No já vím, že to zní neskromě. Udělejme alespoň kompromis: co kdyby za mne někdo nakoupil dárky, uklidil, navařil a napekl a já bych o Vánocích jen relaxovala. Šlo by to? Předem díky za kladné vyřízení mé žádosti.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

neskromně, samozřejmě:-(

0 0
možnosti

Podívejte se, paní Hubeňáková i Baslová, jsme ve válce s islámem, uprchlíky, EU, USA, RF, tak jaký mír? Za chvíli nebude ani Ježíšek. Takže ty vaše menší nohy nejsou až tak podstatné.

Kupředu levá, zpátky ni krok, buď kroupolog. R^

prof. DrKr. František Veselský, DrSc. PhD. h.c.mult

děkan Fakulty všeobecné kroupologie

1 0
možnosti
Foto

Děkujeme za oficiální vyjádření akademickým kruhům! Levá, pravá, seno, sláma.

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik