Diskuse

Moderní hospodyňky jako symbol úpadku společnosti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D;-D Našla jsem nějaké zbytky kůží, kdybyste potřebovala pro manžela. Ten můj už je nemusí :-/ Zkouší sám vařit :-P

1 0
možnosti
Foto

Zbytkové kůže beru, kdyby byl doma zas hlad! :-)

0 0
možnosti

Když jsem jednou pekla hovězí, málem nám pošel pes...

3 0
možnosti
Foto

Bylo tak tvrdé, že jste ho chtěla vyhodit a omylem málem zabila psa? Nebo to tak smrdělo? Nebo to ten nebožák nedejbože požil?!

0 0
možnosti
Foto

Já bych pro tebe měl takový malý recept - koneckonců sám patřím k osobám kuchařskou múzou nepolíbeným (co nepolíbeným... mně už ta múza dneska ani nepodá ruku): takže prodej mrkev i cuketu, za stržené peníze kup elektrickou kytaru (myslím opravdickou - ne v prášku!) a za pár měsíců budeš vařit jako Olda Říha. :-)

4 0
možnosti
Foto

Mám po ruce ukulele, vařím tady na ně už dobré dvě hodiny a děti stále nevypadají syty. Přidám tamburínu, to musí zabrat!

1 0
možnosti
Foto

Dámy a pánové, vaření je velice specifická činnost a tajemný rituál, který obestírají mnohá tajemství. V nejútlejším dětství jsem velice brzy pochopil, že se jedná o akt nepřístupný dětem, neboť babička nás všechny, kteří jsme vykazovali pouze jednomístný věk, odeslala z kuchyně pod průhlednou záminkou, abychom šli spočítat, kolik se po zahradě prohání koťat, a poté, co jsme se usnesli, že op zahradě se skutečně prohánějí dvě koťata, a šli jsme tento výsledek babičce oznámit, před nás postavila talíře naplněné stravou hodnotnou a kalorickou. O několik let později mě při provádění obdobného rituálu vyháněla z kuchyně máma s úkolem, abych hlídal své mladší sourozence, jestli oba mí mladší sourozenci spí.

A ještě později ztratila soudnost tehdejší matka mých dětí, když se mě snažila vmanipulovat do role kuchaře, ovšem podcenila moji neústupnost. Kombinace chalupářský guláš - vepřové ve vlastní šťávě - trenčiansky párok s fazuľou se jí, nevděčnici, kupodivu brzy přejedla. A to, že jsem se po pouhých šesti letech tréninku naučil vařit těstoviny, po následujících třech letech, kdy jsem servíroval těstoviny na sladko, těstoviny na slano, těstoviny s tvarohem, těstoviny s kečupem, těstoviny polité máslem, těstoviny s jinými těstovinami a další gurmánské perly, což nebylo kupodivu oceněno, jsem byl konečně oné činnosti zproštěn.

A proto dodnes nevím, co že to vlastně je ta jíška.

2 0
možnosti
Foto

To je ovšem velice zajímavý příběh. Někdy mi ho budeš muset zase vyprávět!

1 0
možnosti
Foto

Znechutila jste mi halušky, ale uvolnila namožené břišní svalstvo. Já prý umím vařit, vy krásně a vtipně psát. Děkuji za zasmání. Raději bych připálil čaj, ale těší mne, že Vám to jde tak krásně.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju mockrát! Můžete mi posílat jídlo, já výměnou pošlu děkovné dopisy :-)

0 0
možnosti
Foto

Výborní herci, spisovatelé, komici a podobné mozky, neumí většinou zatlouct hřebík. Ale pobavit umí! Šikovný řemeslník většinou nedá dohromady pochopitelnou větu. Tak je to zařízené, ale kým? R^R^;-D

1 0
možnosti

Já sice chápu vaši ironii a nadsázku (a přičtení jsem se zasmála) - ale vy jste neměla maminku? nebo jste chodili jíst jen do restaurací? Protože nějkaý základ (jako třeba jíška) dá dceři snad každá máma? A NEBO - jste výborná kuchařka vše je jen literární fikce?

1 1
možnosti

Zuzanka dělá jistě skvělou jíšku. Věřím tomu...:-)

1 0
možnosti
Foto

J70a48n31a 36M43a43j84o20v80á

21. 2. 2017 17:20

R^Nevař.

nebo vař, ať je co číst. Nemáš ty to vlastně takovou literaturní kuchyni?

2 0
možnosti
Foto

Mám! Ale když nebudu vařit občas i jídlo, tak mě rodina ohlodá! Oni jsou extrémně žraví!

1 0
možnosti
Foto

Vaření není věda. Stačí pochopit pár základních fyzikálních zákonů a fíglů, o kterých se v kuchařských knihách taktně mlčí, trochu vychovat vlastní rodinu, že i to co vypadá zdánlivě nejedle, se prostě sní a basta, vyměnit si pár cenných vědeckých objevů s maminkou, babičkou, chápavou tchýní či kamarádkami... a pak už to jde v podstatě samo. Díky za pobavení.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Nikdy nezapomenu na ten pocit zmaru, když jsem si přečetla v kuchařce větu: "Připravíme si jíšku". Vůbec jsem netušila, co to sakra může být! Taková jsem bývala kuchta. Nakonec jsem udělala místo jíšky chleba s marmeládou a oběd byl jedna radost. Teď už je to mnohem lepší. Fakt jsem se posunula. Chleba dělám se salámem.

2 0
možnosti

Umění vařit se asi dědí. Moje paní vařit umí tak dobře (po své mamince), že ji občas musím z kuchyně vyhnat - abych si také mohl trošku zakuchařit (neboť různé specialitky vařím docela rád). ;-) ... Co je úžasné, že umí nejen vařit, ale i moc krásně chválit, a tak se z té kuchyně nechává vyhánět docela ráda a opakovaně. V

Netrapte se sama se svými pokusy, navštivte kamarádku a uvařte spolu. Ono se to nakonec poddá. ;-)

2 0
možnosti
Foto

To se máte oba krásně! Můj muž vaření zbožňuje. Připravuje paštiky, zavařuje ovoce, okurky, dokonce vaří i pivo. Takže já vařím na přežití, on na efekt. Docela nám to funguje :-)

Ten popisovaný příběh už je staršího data, teď už mi obědy v záchodě nekončí. Tedy aspoň ne rovnou z hrnce. Ale občas je to boj:-)

2 0
možnosti