Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DTak to mám výhodu, mě žádné faux pas v tramvaji, ani nikde nečeká, když Tomášek nemluví:-)

0 0
možnosti
Foto

Pořád se nerozkecal, jo? Tak možná někdy líp :)

0 0
možnosti

Anebo: stojím se synem v obchodě, pultovka, fronta lidí, a on se bezelstně zeptá: mami koupíš zase rum?? 8-o

1 0
možnosti
Foto

Jojo, to mi taky holky udělaly! "Mami, hele, máš rum v akci!";-D Naštěstí na začátku prosince se to dá svést na cukroví:-)

0 0
možnosti

Já mám taky jednu vlastní: jedu tramvají se 6letým synem na klíně, tramvaj poloprázdná, ticho, načež drobeček nahlas pronese: mami a tobě je 50 nebo 51? já hrdinně odpovím (co už s tím taky, ono je to skoro prašť jako uhoď) že 50, načež on to ještě vylepší: aha, tak to jsi o 9 let starší než taťka... ;-D:-(

1 0
možnosti
Foto

tak jo tohle je jedna z nejlepsi detsky reflexi co jsem mel moznost cist. Uplne jste me rozstrelila s tou vsi prihodou, jako bych byl doma. :)

Pridam trochu do mlyna. tehda 3 leta dcera byla v pokojicku a hrala si s panenkama. maminka 10 metru od ni v chodbe velmi potichu pronesla nekorektni. "Ja se na to muzu vy**t." Na cez se z pokojicku ozvalo. "Jo, to ja taky." :)

Diky moc hezky den.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju za pochvalu i za zasmátí ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dík! Tvůj mladej měl teď taky hezkou hlášku, co :)

1 0
možnosti
Foto

R^ a skvělé počtení.

Jsem slušný otec a nikdy jsem nečetl deníčky mých dětí. Jen jednou - jedinkrát - jsem neodolal, to když moje cca 15-16 letá ratolest nebyla doma a nechala na svém stole deník. Protože byla čerstvě zaláskovaná, tak moje zvědavost na malý okamžik přebila slušnost.

Otevřel jsem náhodně uprostřed onu knížečku. Tam bylo napsáno přes celou stránku: "FOTR JE DEBIL"

4 0
možnosti

R^ Jo, jo, rodinné kroniky by mohly vyprávět!;-)

P.S.

Což teprve na veřejnosti ve víru velkoměsta, třeba v tramvaji...

0 0
možnosti
Foto

No jo, tam už jsem se propadala hanbou taky :-)

2 0
možnosti

Nádhera. Přidám dva kousky.

Malá dcera seděla ráno na nočníku a pronesla: "Taky se vyčurej, maminko, nebuď zlobivá!"

Syn: "Já se těším, až budu velký chlap. Jako ty, mami!"

1 0
možnosti
Foto

;-D Maminka má asi taky vousy jako já :-)

0 0
možnosti

R^ moc pěkně jsem si početla, díky R^:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik