Diskuse

Komu není shůry dáno, ten je levej

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^R^R^ Nabídka (neuskutečněná) ubrusu mně přiměla k hlasitému projevu;-D. M.j. smát se nahlas sám v místnosti, to má taky něco do sebe;-);-D.

P.S.

Jak se rozliší ti geniální od blbečků, když dělají stejné věci?:-/ To skoro bych raději zacílil na střed! ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jak je mi to blízké...R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za projevené pochopení. Založila bych klub Nesoustředění, ale to bych se musela chvilku soustředit na jednu věc. To nedám.

1 0
možnosti
Foto

Je-li pravda, že čím je škola vyšší, tím učenější lidé z ní vypadnou, tak bych přestavěl žižkovský vysílač na universitu. Oxford hadr (a což teprv University of Petřín) :-)

4 0
možnosti
Foto

No jo, ale teď si představ, že z takové školy někoho vyhodí!

2 0
možnosti

Moc pěkný, ovšem ta dáma co jste jí umyla čeníšek musela být zřejmě vadná, už proto, že zůstala sedět jako pecka. Kdyby vystoupila aby se protáhla, mohla Vás zavčas zarazit. Jinak vínečko plný střepů netřeba prohánět přes plátno, sklo pokud není plný vzduchových bublinek, tak klesne vždy až dolů :-)

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, byla to vysloveně její chyba. O to není pochyb.

No vidíte, a oni to vylili. Přitom to bylo dočista bezpečné.

0 0
možnosti
FV

To s tím čelním sklem se fakt stalo? Bylo by hezký, kdyby s tím (bez něj) vjeli do myčky, to by byl teprv mazec. :-)

3 0
možnosti
Foto

Stalo se to skoro tak. Oni o tom asi docela věděli, tak by se do toho nepustili, ale ja v jejich situaci bych za sebe neručila :)

2 0
možnosti

Já jsem jako student také pracoval jako umývač oken na benzince. Jednou přijelo naleštěné auto vystrojené na svatbu, protože rozkaz také zněl, umýt, co přijede, tak jsem mu umyl přední sklo. Řidič po natankování kousek popojel a tam si to po mně umyl. To bylo bez dýška. Pak tam přijelo hodně staré auto, abych mu mohl umýt sklo, tak jsem odsunul shora visící stěrač a jim se začalo hned kouřit z motorku stěrače a z izolace drátů uvnitř v kabině. Ti to vzali to s pochopením:-). To bylo taky bez dýška.

3 0
možnosti
Foto

Aha, tak kvůli vám ode mě spousta lidí nechtěla umýt auto! Prý jeden takový už to zkoušel a jak to dopadlo :-)

0 0
možnosti
Foto

Věta o tom, že žádný učený z nebe nespadl, vyvolává oprávněné pochyby o intelektu parašutistů. Nicméně má vlastní roztržitost jakoby vypadla ze scénáře filmu Roztržitý s Pierrem Richardem v hlavní roli. To si takhle ještě za studentských let na královéhradeckém nádraží vystoupím z rychlíku od Liberce a pochvaluji si, jak se mi jde zlehka a ani ta krosna na zádech tolik netíží, chci si porovnat popruhy od krosny a ona tak nějak na mých zádech není. Ještě štěstí, že vlak měl v Hradci konečnou a stihl jsem se do něj vrátit dřív, než s ním začali posunovat. Ale o tom až někdy jindy.

5 0
možnosti
Foto

Parašutistům se hluboce omlouvám a přeji jim, aby jim bylo stále do skoku.

Ještě že tě nádražáci podrželi a pozdrželi vlak. To je poměrně nemilé, ztratit zavazadlo. Obzvláště bylo-li plné pokladů.

1 0
možnosti