Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak řekl kdosi (zřejmě slavný, zcela jistě chytrý): "Stáří stojí za houby, ale je to bohužel jediný známý způsob, jak se dožít vysokého věku.".

2 0
možnosti
Foto

Vůbec to tak není, naopak, stáří vybízí k tvořivosti. Třeba občas zapomenu na název léku, který chci předepsat svýmu pacošovi. Tak začnu okecávat, jak je ten lék bezvadnej, jak mu pomůže, kolika už pomohl, prostě literární skvost jak vyšitý. A celou dobu tu druhou půlku mozku bombarduju peršingama, aby si konečně do prčic vzpomněl. Ta slast, když to naskočí.

A pacoš v čekárně řekne, jak jsem mu všechno bezvadně vysvětlil.R^

1 0
možnosti
Foto

:-) No vy jste hlava!!! Tomu říkám finta!

0 0
možnosti
Foto

I já už se občas musím hledat. A není to nic triviálního. Najdu se obvykle teprve když narazím na zrcadlo. Ovšem pokud zapomenu, kde je zrcadlo, tak je průšvih - to se pak kolikrát hledám i půl dne. :-)

(a těším se na pokračování o genetických vnadách)

1 0
možnosti
Foto

Myslíš genetické vady vnad? Když žena omylem zdědí prsní geny po taťkovi?

Nehledej se, já tě našla! Jsi v desítce nejlepších blogerů! To je báječné! Sláva ti!

1 0
možnosti
Foto

Málokdo umí stárnout s elegancí, grácií a nadhledem jako já. Zrovna před týdnem nebo tak nějak jsem si připomněl zlaté pravidlo, že když se v mém věku člověk ráno probudí a nic ho nebolí, tak je pravděpodobně mrtvý. Díky tomu, že jsem několik hodin předtím na punkovém koncertě mezi lidmi, z nichž většina by mohla být mými synovci a neteřemi a ten zbytek mými vlastními potomky, což naštěstí nebylo skutečné, neboť jejich maminky bych si pravděpodobně stále ještě pamatoval, skákal a jinak se pohybově projevoval stejně jako v době, kdy jsem byl v jejich dnešním věku, jsem se po probuzení mohl přesvědčit, že jsem opravdu stále naživu.

2 0
možnosti
Foto

Tak to už teda taky znám. Den pařím a pak tři umírám:-)

1 0
možnosti

Zuzko, my jsme si kdysi na fakultě s kámoškami říkaly - až budeme jednou jak cvrklé jablko... asi už dávno jsme. Ale jak pořád ještě dobře slyším (občas nějaký šum podobný cikádám) vidím (díky Gemini... či jak se to jmenuje), občas mi něco vypadne,( ale nevím už co...), je to pořád fajn. Mám velkého psa. Aby mě podepíral i jinak podržel...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, pes! Ideálně asistenční, aby myslel za mě. To by mohlo být řešení! :-)

0 0
možnosti

Na to zapomínání jste moc mladé děvče, to Vám Zuzanko nevěřím.

Jinak, velmi jsem si oblíbil výrok (myslím, že paní Maciuchové) :"Stáří je jen pro statečné!"

1 0
možnosti
Foto

To jste hodný, že mi nevěříte, ale bohužel jsem fakt čím dál větší skleróza. Nepamatuji si jména, čísla, tváře a ještě něco. Ale co, to jsem zapomněla.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, tuhle genetickou vadu máme bohužel všichni, nezoufejte. S Vaším humorem a nadhledem se určitě stárne milosrdněji. Díky za fajn článek.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby mi něco na stárnutí vadilo, tak to stejně zapomenu, tak co.

Já moc děkuju za komentář!

0 0
možnosti

Zuz, tak jestli vy jste pozdní odrůda jablka, tak to já jsem ta zimní. Koženky se jim myslím říká. Ovšem pod takřka nepoživatelnou jsou slupkou lahodná a štavnatá. Což mě vlastně, trefně popisuje, dalo by se říct. :-)

Pěknej článek, líbí se mi, že si ze sebe umíte dělat srandu. A když už tuhle Helén nepíše, tak tu mám jenom Vás. :-)

3 0
možnosti

* slupkou jsou... Píšu jak hotentot. To bude tím věkem

0 0
možnosti

vynikající nádherný blog, super

R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Zuzano, je to velice vtipné, smutné jen je, je to můj případ. Povedené Veliknoce přeji, sakra komu?R^R^

2 0
možnosti
Foto

Taky máte devadesát - šedesát - devadesát? ;-)

Díky moc!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik