Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jojo, parkovací domy, to je lahůdka. jeden v Brně postavili asi pro angličáky a bála jsem se ho, jen jsem na dvoře sedala za volant :-).

0 0
možnosti

Tak musím zaklepat. Ve Valu to chybí, ale mě to nechybí. Nikdy jsem v takovém parkovacím domě ani nebyl a doufám, že než to postaví na Valachách, budu mít toho pana německého původu v hlavě a řidičák už odebraný...;-D

0 0
možnosti

Liberecké parkoviště nikdy více,připadali jsme si tam jak laboratorní krysy,co marně hledají ten svůj kousek sýra.Tedy ten správný výjezd.Naštěstí patříme mezi ty,kteří toto krásné město pouze navštěvují.Níže je komentík k jinému parkovacímu domu,odhaduji že jde o město Slaný.Tuhle technickou hračku využíváme pravidelně a rádi.Ještě tam auto nikdo neodřel a krádež taky nehrozí.No a ta krátká chvilka napětí,zda auto systém najde a dokonce dopraví k majiteli ,po dobré kávě je to hezké zpestření.Horší už je ten malý prostor pro výjezd.Auta ve vývinu typu fabie a podobní kojenci jsou v pohodě.Ta dospělejší už si musí dávat pozor ,aby cestou ven nezměnila tvar ;-D

1 0
možnosti
Foto

Že jo? Je to spleť!

Tedy já snad budu muset do Slaného, abych to vyzkoušela! On Martin mluvil asi o moravské metropoli, zřejmě se to děje na více místech. To prostě musím vyzkoušet!:-)

0 0
možnosti

No, vidím, že všichni máte malá autíčka. Já si koupil Accorda a to je v parkovacích domech zážitek. To, že do začátky nevybočím ale musím si vždycky couvnout, to je řešitelné. Ale auto má dlouhý rozvor a když je nájezd do nižšího patra tak hrana očeše spodek - to jsou zvuky pazvuky. A to mám 17 palcové gumy, výš už to auto nezvednu. Proto již v parkovacích domech nikdy neparkuji. Což je třeba v Západní Evropě docela problém, protože tam moc jiných možností parkování není. Teď již chápu, na co je dobrá třeba Škoda Oktávie s krátkým rozvorem. Sice na dálnici skáče, ale zato nechytá spodkem při sjezdech z parkovacího domu.

Každý se diví proč jsou tak populární SUV. Já se nedivím. Jednak ty parkovací domy s tím projedete obvykle bez problému (jsou dost vysoké a nesedřete si spodek), mají celkem dobrý rejt a (pokud se jedná o menší crossovery) tak vytočíte bez problémů. A také projedete bez ztráty věcí na podvozku i zrůdně vysoké retardéry, kterých jsou plná francouzská města a které se začínají objevovat i u nás.

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, že těch způsobů, jak si odrasovat aspoň kousilínek auta je tam celá přehršel. U toho našeho veledíla jsou navíc nesmyslně vysoké obrubníky, prostě je to adrenalin.

Nejsou SUV příliš široká, takže pak mají boj nacpat se mezi sloupy?

0 0
možnosti

J27a27n 18P74a18v69e94l

21. 4. 2017 21:57

Až tam časem to auto škrábnete, ukažte manželovi stopy po dalších autech a vysvětlete mu, že zatímco psi očůrávají patníky, manželky si teritorium značkují barvou z aut ;-)

0 0
možnosti
Foto

A parkovací místa úzká, dostat se z vozu zvládne dobře jen hadí muž. Jestli existují hadí ženy netuším... R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pravda, občas by se člověk potřeboval ven dostat zadními dveřmi :-)

0 0
možnosti

Mám auto naštěstí tak vysoké, že se do parkovacích domů nevejde a tím jsem od tohoto zaplaťpámbúh osvobozen!:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte po starostech :-)

1 0
možnosti

A to si představte, že v Budějcích máme parkovací dům v nákupním megacentru a na jeho střeše je autobusový nádraží. Fakt, nekecám. Kdykoliv jdu kolem, tak mě vám popadne taková tíseň, že jedu raději domů do vsi vlakem.

2 0
možnosti
Foto

No zní skutečně velmi centralizovaně. Jihočeský vlak má rozhodopádně víc bodů i u mě, asi bych volila stejně.

0 0
možnosti
Foto

Seš prostě Bohyně (tepláková):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ve Fóru při vjezdu od terminálu si tak moc nepřipadám :-)

2 0
možnosti
Foto

:-)R^ neskutečně jsem se pobavila

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě skutečně moc těší, děkuju!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS