Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Teda paráda:-);-D Článek jsem podcenila a začala u čtení jíst, a pak jsem se až smíchy udusila:-).

1 0
možnosti

to je tím mateřstvím. když moje kamarádka v devět ráno rozkopla dveře chaty, kde se konal podobný večírek končící, když začali ptáci řvát s batolátkem na lokti a zahlaholila: vstávejte, nespěte, my jsme v noci taky nespali! v noci s veselícími se nebylo možno nalézti společnou řeč. měla jsem trochu strach, aby jí vytuhlá omladina neublížila. tak jsem vzala svého velkého psa, a šla tam, bez batolátek, že se jako do věci vložím. nicméně po několika sarkazmech byla uzavřena dohoda o neútočení a je dodržována dodnes, kdy oni mají děti a my chuť řvát u ohně teskné písně, které se tak pěkně nesou po vodě do daleka

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, ozvala se ve mne lvice ochranitelka, nejsem ještě tak vyřízená! Děkuji za uklidnění:-)

0 0
možnosti
Foto

To se nám kdysi stalo v Itálii. Pozdě odpoledne jsme na noc zahučeli s dětmi do něčeho připomínající dezolátní hotel. Pak začala italská diskotéka do rána a já do rána měl vystrčenou hlavu z jediného okna které otevřít šlo. Důvod byl nesnesitelný hic v místosti, kam celý den pražilo italské slunce, protože okna neměla žaluzie. Ráno jsme odjeli na Benátky bez placení, nikdo nebyl k nalezení. R^R^

1 0
možnosti
Foto

No tak to jste aspoň neplatili! My nakonec museli :-/

0 0
možnosti

R^...ačkoli jsem odchovaná slovenskými pondělky - za mých mladých let byla vždy v pondělí na jediném tv programu slovenská inscenace, musela jsem použít google překladač na slovo omrvinka... tak jsem zase o drobek chytřejší;-)

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, tak to mě těší, že i já tebe mohla obohatit :-)

1 0
možnosti

R^;-)Prepití, prejásaní... těžko divochy krotit...

1 0
možnosti
Foto

A všechno nejlepší k svátku, Jaňule ;-)

2 0
možnosti

P85e89t38r 46U67h63e10r

24. 5. 2017 10:29

Super, Slovensko mám moc rád :-) Já se zase před lety setkal s "policení" hodinou. Město obešli policajti a všem hostům v hospodách oznámili, že se platí a končí zábava;-D

1 0
možnosti
Foto

To je asi jediný způsob, jak rozehnat rozjuchané Slováky. Místní orgánové ví, co dělají :-)

0 0
možnosti

Liptovský Mikuláš, čert a anděl.

0 0
možnosti
Foto

Turčianské Teplice, tam jsem se turčila.

0 0
možnosti
Foto

Veľmi pekné!

Ale to si si mohla všimnúť aj na našom ministerstve financií, že slovenskí podnikatelia sú iba kaskadéri bez peňazí. ;-)

0 0
možnosti
Foto

To je spíš kaskadér s peňazemi, ne?:-)

1 0
možnosti
Foto

Hned jsem se vrátil v paměti o 22 - 24 let zpět do dob, kdy jsem v jednom libereckém klubu stál za dvěma gramofony, dvěma CD přehrávači, jedním kazeťákem a mixpultem a prováděl ozajstné slovenské diskotéky, kde si mohol aj obyčajný vidiečan zaspievať "sme také aké sme" aj s kráskou na pražskom orloji.

1 0
možnosti
Foto

Tak to byla jistě velká jízda!;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DTo němá chybu, to němá!R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS