Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Souhlas,sportovat se má,já taky sportuji,jezdím hodně na motorce-supersportu,provozuji a miluji motorismus.

2 0
možnosti
DV

D85a95v23i29d 81V44l81k

3. 7. 2017 15:45

No ,že sem taky něco dáš Zuzko;-)

1 0
možnosti
Foto

Nesnídám, nesvačím, nestihnu to nestačím! Já se fakt snažím, ale prostě zahrada, děti, práce, dovča, jiné výmluvy a tak...

1 0
možnosti
Foto

Nikdy se to nesmí vzdávat. ;-) Na základce prý šel můj třídní za tělocvikářem, jestli by mi dal z tělocviku místo trojky dvojku, aby mi to nekazilo vyznamenání, a tělocvikář údajně křičel na celou školu, že kdybych já měl mít dvojku z tělocviku, tak by zbytek školy musel mít jedničku ... před pěti lety jsem uběhl maraton pod čtyři hodiny.

1 0
možnosti
Foto

Tak tomu říkám stěr! To by měl hysterický tělocvikář vědět! Ví to? Řekl mu to někdo?

0 0
možnosti
VK

Jako bývalý sportovec jsem před třemi roky zjistil, že jsem lenoch a špekoun. No, jenže co dělat, když milujeme jídlo? Tak jsme začali s manželkou běhat. Dneska běháme 40 resp. 60 km týdně, ja kdy. Dvacet kilo dole a hlavně, můžeme jíst, co chceme. Ne, že bych z toho běhání byl odvařenej. Nějaké orgastické stavy, jak někdo pociťuje, to tedy ne. Ale vždy se nějak donutíme. Prostě, každý pohyb je dobrý.

1 0
možnosti
Foto

No teda panečku! Zhubnout dvacet kilo, to tedy tleskám.

Já se hýbu velmi ráda, akorát velmi blbě. Ale k běhu jsem ještě nějak nedozrála. Ovšem jelikož to vypadá jako národní sport, asi mu dám šanci :-)

3 0
možnosti
Foto

Vám se to snadno píše! S vaším příjmením budete hubená až do konce života. Bez pohybu, bez diety. Co my ostatní? (PS já jsem v Praze učinila pokus o organizovaný pohyb s tím, že moje jediné omezení je koleno - tudíž bez poskoků, i to šlapání na kole je pro mne problém. Nakonec jsem skončila u plavání sama se sebou).

2 0
možnosti
Foto

;-D Kéž by to bylo tak snadné a stačilo se dobře vdát. To bych pak trvala na mnohomužství, protože by se mi hodili ještě pánové Zdravý, Šťastný a Bohatý:-)

Plavání sama se sebou je náhodou super, to mě třeba baví. Akorát by to chtělo pláž za domem, aby se člověk nemusel pořád trmácet na bazén, co?

2 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik