Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Včera jsem dostala sms od České pošty, že pro mě převzali zásilku. O dni a času dodání Vás budeme informovat, čas si můžete změnit...blá, blá, blá:-)

Dnes žádná zpráva. Ve třičtvrti na jedenáct zvoní pošťák s balíkem!

A jupí:-))) Již v jedenáct mi přišla sms, že..."dnes Vám budeme doručovat":-D Ta rafinovanost pošty mě zaskočila:-D:-D

Zuzko, tak snad máte svátek i příští rok, ne? Tak vo co go?:-))) p.s. a nebojte, to té doby hravě stihnou...:-)

4 0
možnosti

Safriš...do té doby...

0 0
možnosti
Foto

Možná by bylo jednodušší si pro jistotu napsat na schránku hned několik variant jmen a na poště zřídit hromadný P.O. box pro všechny Hudrňáky, Vrňáky, atd. No, nevím, jak to udělat s doklady na různá jména...;-DR^

Tak Vám držím palce, aby ten dárek došel alespoň do Mikuláše.;-):-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Hudrňák ;-D;-DNa to zatím nedošlo. K dárku jsem se nakonec dostala úplnou náhodou, viz diskuze u Zuzky Součkové. Ještě teď se divím, co se to odehrálo :-)

0 0
možnosti

Když já jsem jezdil u vlakových pošt v šedesátých letech, to ještě pošta fungovala. Podán byl balíček v Aši a druhý den byl doručen v Košicích. Doručit dokázali i poštu adresovanou "Josef Vonásek Praha"! Dnes ceny poštovného stouply až padesátinásobně a nejsou schopni doručit vůbec nic. Jen dají oznámení do schránky, přijďte si pro to na úřad, a pak dělají ciráty s vydáním.

Chodil jsem do poštovního kurzu a byl jsem kvalifikovaný vedoucí poštovního úřadu. Cílem pošty bylo doručení zásilek. Každý doručovatel znal svůj rajon a tak věděl, zda může dát poštu manželce nebo sousedovi nebo příbuznému. Dnes musíte přinést občanku, složitě ji ověřují a nakonec vám to nevydají.

:-)

Pošta je rozkradená, odeesáci ji zprivatizovali, ruší se jedna služebna za druhou, pošta je drahá a nefunguje. Pošta, která byla úspěšně budována od devatenáctého století a fungovala, dnes nefunguje.

To je ta postmoderní, postkomunistická a postfaktická doba...

:-)

3 0
možnosti
Foto

Ano pamatuju si pohled, který mamce poslala kamarádka k babička. Byl adresovaný jen jménem (u babičky) a názvem vesnice. Došel.:-)

1 0
možnosti
DV

D98a71v20i81d 26V86l15k

15. 8. 2017 16:08

Ještě by mohl být Hubaňák:-)

1 0
možnosti
Foto

Včera mi přinesli zásilku pro pana Hubáka. Vypadá to, že možností je nepočítaně :-)

0 0
možnosti

Život postmoderní, postkomunistický!

0 1
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik