Diskuse

František

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Karma za článek. Mohu mít otázku jedná-li se o Františka Veselského (potažmo Smutného, "kamioňáka", Moniku Rossi...) ?

Patřila jsem spíš k jeho obětem (to není pravý výraz, já se do role oběti nenechám dotlačit, ale stálo mne to diskusní účet) a pokoušel se mne šikanovat (a dokázal být hodně protivný), protože jsem se zde zastala jedné blogerky v osobním sporu zde kdysi hojně propíraným.

Pokud to byl on, asi se snažil se mnou na FB usmířit, já si ovšem přidávám pouze lidi co skutečně znám a považuju za přátele...

Tak aspoň zde - taky jsem to, Františku nebrala až tak vážně. Ať je vám v nebi (nebo novém těle) fajn.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ano je to on.

Jsem ráda, že to berete takhleR^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc hezky napsané a od srdíčka.:-(

2 0
možnosti

Díky za vzpomínku.

Taky na něj často myslím, když se začínají stahovat ptáčci ke krmítku, jak jsme si psali, které druhy (kdo) máme. A kytičky a výpěstky na "rajče" dával.

Ano, jen to František uspěchal...

3 0
možnosti
DS

Děkuji, Zuzi...určitě se tam někde má prima, šolíchá si svou zahrádku a čeká tam na tu svou J, o které se tak často zmiňoval...a ofoukává modřinky (na těle i na duchu) dětem a vnoučatům, když jim sem tam něco nevyjde....V

2 0
možnosti
Foto

Jistě se má dobře, jen to nějak uspěchal, přijde mi ;-(

0 0
možnosti
Foto

Urcite ted bloguje v nebi :-)

3 0
možnosti
MV

moc hezky, Zuzko

jsem taky jeden z tech magoru, ktery verej, ze tady to mozna skonci, ale jistojiste to jinde zase zacina

1 0
možnosti
Foto

Kdo ví... Pro jistotu si to užijem tady a případně pak ještě někde jinde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik