Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D57a71v36i70d 41V93l78k

7. 10. 2017 20:47

Skvělé jako vždy.Zuzka prostě umíR^

1 0
možnosti

Heuréka!:-)) Tak odtud jsou "skotské střiky":-D No, patrně jsou všudepřítomné.

Jestli si fakt na ulici nikoho nevšímají, tak tam bych se cítila dobře. Začnu uvažovat o přemístění:-))))

Jen nevím...to věčné vlhko je trochu otravné. By mě ukonejšilo jedině fish&chips:-D

1 0
možnosti
Foto

Tuhle strategii tam asi taky zvolili a proto jsou zakulacení. Na depku z počasí je jídlo báječný lék. Jen je pak nahrazena depkou z nadváhy. Která ale vlastně v Anglii nevadí, takže pohoda:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, děkuji za britské poučení!R^:-) A přeji celé rodině povedený, nebritský, konec týdne - ne na levačku!...

1 0
možnosti
Foto

Blimey! That's a jolly good article! :-)R^

3 0
možnosti
TK

Mě znervózňují ta v hotelích na zdi zabudovaná žehlící prkna na kalhoty. Každé ráno jsem s pokoje vycházel pln studu a výčitek, že jsem ho k vytvoření dokonalých puků nepoužil a také že přichystanou Bibli jsem jen letmo prolistoval. Připadal jsem si podobně barbarsky, jako bych v restauraci jedl rukama a polévku srkal z misky. :-)

Jako technika mě pak krom dvojích kohoutků vždy vzrušovala jejich splachovadla na WC, kde je nutné dát tomu pádýlku ten správní "švuňk", aby voda naplnila přepad a vytekla. :-)

Co jsem pak těžko chápal bylo faux pas, či spíš panika, kterou jsem mezi přítomnými Brity způsobil, když jsem o přestávce mezi jednáními vytáhl z kapsy svůj 5" zavírací nůž a jal se u stolu rozkrajovat jablko. U nás by snad takový úděs nezpůsobilo ani to, kdyby jste ve společnosti vytáhla a odjistila útočný granát. V jejich rozšířených zorničkách bylo napsáno "Pane Bože, divoký Slovan ohánějící se svým dlouhým mečem nás všechny zabije! Jak mu bez porušení pravidel britské zdvořilosti říct, že u nás se nic, co se jen vzdáleně podobá noži, už dávno nesmí používat?" Nakonec neřekl nikdo nic, ale uklidnili se až nějakou dobu poté, co jsem nůž schoval do kasy. ;-D

12 0
možnosti
JP

J57a52n 97P95a49l55l11a61s

7. 10. 2017 2:22

Pche, já byl dnes v Praze (reprezentovali jsme Liberec ve Staváči) a u Vietnamce jsem si koupil Magnesii. Podal jsem mu u kasy láhev, on načetl kód, na displeji naskočilo 80,- Kč, já nasucho polkl (no jo, vidlák v Praze), zaplatil a řekl: „Tak teda děkuju.“ On na to: „Czech? Ja nevedel,“ a vrátil mi 60,- Kč.To v Anglii nemaj, co?

4 0
možnosti
TK

A EET účtenku jste dostal? ;-);-D

0 0
možnosti
RE

"Jak jsem se nestal Angličanem", dávám do placu na oplátku:-)

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=432880

1 0
možnosti
PN

P44e41t45r 76N57e45d13o94m27a

6. 10. 2017 21:02

ty kohoutky s teplou s studenou vodou me poprve uplne konsternovaly. Ruce jsem si umyval pod sprchou.

1 0
možnosti
Foto

Je to prostě kulturní rozdíl, který asi nepochopíme:-)

0 0
možnosti
DK

Britanie byla jedina zeme, ktera me zklamala...Ne, ze by byla nejhorsi zeme, kterou jsem poznal, ale byla to jedina zeme, od ktere jsem cekal vic...

3 0
možnosti
Foto

A to já to tam mám moc ráda. Byl jste na více místech?

0 0
možnosti
Foto

H81a36n56a 10V49l94k21o89v60á

6. 10. 2017 19:54

Kamarádka co má švagrovou v Londýně říká, že ty domečky jsou pro hobbity...(asi ale ví proč to dělají - jde to dobře vytopit).

Jiná kamarádka co tam bydlí s manželem a dvěma dětmi má zase ten kamenný dům a všechno kolem zelené - úplný ráj, jen když přijde Wimbledon, jsou lustrováni s každou cestou do školky a práce...

No a moje dcera strávila rok na severu v naprosto normálním bytě s normálním záchodem a normální pračkou - jen tam zase "nebylo kam jít". Což přikládám jejímu věku...

A co se chutí týče - ten parmezán na kafe by jistě uznali jako "zajímavý"....

0 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem byla ubytována služebně v typickém starosvětském britském hotelu obrostlém břečťanem, který byl uprostřed přírody a mě naprosto uchvátil. Co bydlím v Liberci, máme taky krásný trávník (holt dobré zavlažování je znát), ale Britové umí vytvořit jedinečný styl.

Jinak můj muž zas nemůže pochopit, proč jsou všechny trubky na domě vedený venkem, mráz nemráz. Asi se do hobitínů nevejdou :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik