Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Promiňte, ale můžu zneužít diskuzi k tomuto článku pro otázku na úplně jiné téma? Rád bych totiž aby se mi někdo pokusil vysvětlit určitý záchodový jev, na který čas od času dlouhá léta narážím a marně pro něj hledám vysvětlení: proč po ženách zůstává na dně záchodu po jeho použití plavat kus toaletního papíru (v čisté vodě)? Mám ověřeno, že se to nestává po chlapech, ale opravdu výhradně po ženských. A nerozumím tomu. Vycházím jaksi z předpokladu a osobní zvyklosti, že toaletní papír je po potřeba spláchnut spolu i s ostatními produkty. Takhle to na mě dělá dojem, že ženy používají toaletní papír až po spláchnutí nebo co....

1 0
možnosti
EK

Jestli on v tom nebude ten Archimédův zákon. Hustota počůraného toaleťáku je menší, než toaleťáku pokáleného;-D.

0 0
možnosti
IV

Méně než gauči mých rodičů mi bylo docela dlouho - asi tak 30 nebo 40 let.

3 0
možnosti
Foto

Tak to byl gauč veterán! My máme ten náš necelých deset let a už je zralý na generálku. Holt už to není, co to bejvávalo :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik