Diskuse

Lidl lidem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Tak mne v LIDL - Praha Řepy nejvíc překvapila cca před rokem cizí žena středního věku. Přede mnou se svlékla do kalhotek a zkoušela si rifle. Abych byl upřímný - figuru měla o.k. Myslím, že ani v nových LIDLech nemají kabinky.:-)

1 0
možnosti
VV

Ani ve starych.;-D

A nekdy pred ctyriceti roky Lidl jeste zadne rifle neprodaval a zbozi bylo na paletach na podlaze. Pokladni prendavala zbozi z jednoho vozejku do druheho a vsechny ceny znala zpameti. Zadny div, on ten vyber byl jen o malo vetsi nez v socialisticke samoobsluze.;-D

0 0
možnosti
MS

Já tedy mám zkušenost, že všechno, co koupím u nás v Lidlu, je kvalitní. Ať už to je LED lampička, arašídy, pišingry, víno, nebo ovoce a zelenina všeho druhu.

6 2
možnosti
Foto

Technické věci raději ne, nebo z rozmyslem. Kdysi jsem byla třikrát vyměňovat přístroj na převádění obrázků z diapozitivů na počítač, až mi nakonec vrátili peníze. A u rozbalené stolní lampičky chyběla jedna součástka. Ale jinak - dobré... R^;-)

1 0
možnosti

Tak už nějakou dobu poslouchám v rádiu "teplákovou bohyni". To by ještě šlo :-P Dost se bavím. Ale proto že abyste, Zuzko, zaujala, vytáhnete "šablony na intimní partie"...a z Lidlu. Nepřeháníte to!:-)))) Jakože výtvarnému umění ve frontě na kasu se meze nekladou, nebo co?-:)))

(Jsem se zase dovzdělala).

1 0
možnosti
Foto

Představte si, že mi vlastní manžel nevěřil! V Lidlu už to asi nemají, ale našla jsem to tady, kdyby někdo potřeboval: https://postovnezdarma.cz/sablony-na-holeni-intimnich-partii :-)

To si tam nemáte něco malovat!;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, no já se právě z Lidlu vrátila a jsem šokovaná. Cibule z Nového Zélandu za čtyřicet kaček, to je teda luxus! No, moje blbost, první rok, co jsem si ji nezasadila doma, se mi teda vymstil. A nebo by mi postačila cibule třeba z Kotěhůlek;-D

Ahoj, zdravímR^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj! No jo, jak říkám, mají tam leccos. O původu cibule jsem se v tom foftru zapomněla zajímat.

1 0
možnosti
JZ

Jo takhle, mi až po přečtení diskuze došlo, že jako ten rozhovor je vtip a že prodavač se bavil s někým po vysílačce. Jinak ale musím říct, že jste poměrně otravná zákaznice. Jednak nevím, proč je dneska žádáno, aby lidi byli na sebe automaticky milí (a tím myslím zcela cizí lidi, kteří si k sobě prostě nemohli vytvořit při náhodném setkání okamžitý citový vztah, a tudíž "milá mluva" je nutně jen přetvářkou), ale hlavně kladete zbytečné a rýpavé dotazy, které přesahují rámec poskytovaných služeb. Co je Vám do toho, od kterého termínu došlo k nějakým úpravám v umístění sortimentu? To potřebujete znát to datum? Rovněž vymýšlení jakýchsi tezí o střídavé péči se do této situace nehodí. Co se týče zkažených párků, tak přece datum trvanlivosti máte uvedeno na obalu a u jednotlivých párků se liší. Jak má prodavač vědět, jestli není nějaký párek, který ani není v dohledu, náhodou zkažený?

2 0
možnosti
Foto

J48a93n32a 58M27a62j41o54v72á

26. 4. 2019 17:35

Honzo, já z vás jsem zase na větvi :-)

0 0
možnosti
DT

Dobrý článek.

Z pohledu zákazníka, který se na něco ptá, je ten interkom výhodou: je třeba si realisticky uvědomit, že na těchto pozicích nemalá část lidí fluktuuje a nezná celý sortiment a už vůbec ne akce. A interkomem se prodavač jednoduše zeptá všech ostatních na prodejně, když sám neví.

1 0
možnosti
Foto

Jasně, jistě to bylo implementováno s těmi nejlepšími úmysly. Náš Lidl je celkem malý, tak nevím jak jinde, ale u nás většinou obsluha ví úplně všechno. Teda kromě toho, jestli byla dřív ta slepice nebo vejce. To nevěděli ani na informacích.

1 0
možnosti
TK

No, hlavně u pokladních mě to skutečně prudí, normálně markuje nákup a najednou "na mě" promluví. Já čekám nějaký obvyklý dotaz typu "kolik máte rohlíků", ale rohlíky už jsou namarkované, tak se zeptám "Prosím?" a odpověď žádná, tak se zeptám ještě jednou a víc nahlas "Prosím?" a vidím, že už zase mluví, skelný pohled, vůbec mě nevnímá.Toto se mi stává tak jednou týdně a je to dost nepříjemné a nezdvořilé. :-/

1 0
možnosti
Foto

Mě už několikrát napadlo, že Lidl skutečně asi bude dobrý zaměstnavatel, protože u nás jsou všichni z personálu příjemní. A je fakt, že to, že najednou mluví s někým jiným, než na koho se dívají, je takové zvláštní. Ale furt chvála bohu za ně. Tedy u nás jednoznačně.

3 0
možnosti
Foto

R^:-)S tou matoucí samomluvou se čím dál tím častěji setkávám nejen v Lidlu.

3 0
možnosti
RC

Asi to mají tam, co je vyholeno podle šablony :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik