Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

;-DVždycky se s Vámi "pobavím"...R^

1 0
možnosti
Foto

Až dosud jsem měl dojem, že badminton se hraje s takovým jako košíčkem. Až dnes vím, že se hraje s míčkem ;-D článek výborný, skoro tak výborný, jako kdyby byl ode mne R^

2 0
možnosti
Foto

No on je to "jako košíček", ale ve skutečnosti se tomu musí říkat míček. Prý. To říkal pan Koukal a ten tomu rozumí ;)

2 0
možnosti
Foto

Jak píše Marek, ať žijí veselé blogy a Zuzka Hubeňáková...

2 0
možnosti
Foto

Děkuju!!! Ať žiju! Aspoň chvilku ještě :)

1 0
možnosti
Foto

Určitě nezabíjet! O čem by se jinak psaly veselé blogy? ;-D

1 0
možnosti
MS

Ten váš prázdninový článek v navlhlém tisku MF (v Magazínu, nebo Víkendu?) jsem četl a moc se mi líbil. R^ Chtěl jsem vás za něj při první příležitosti pochválit, ale teď už bohužel nevím, o čem to bylo (hosip jak Brno). Možná mne nakopnete. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já toho měla na začátku prázdnin víc. Ve čtvrtku asi o parfémech, několik věcí v pondělní Oně a jeden rozhovor se mnou v Právu.

A děkuju!

0 0
možnosti
Foto

A badmintonový míček už jste našli? Díky za pobavení!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jasně. Sousedka seděla před domem s míčkem na hlavě a pod práškama ;-D

2 0
možnosti

No, co? Během vašeho výletu se nic mimořádného nestalo:-D:-D

1 0
možnosti
Foto

Přesně! ;-D Co mě se týče, pohodička :-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Dokonalé, jen jedna technická poznámka: chybí Ti tam odkaz na ten britský výzkum. :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik