Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Mám, mám, mám!!! Společně s kolegou v práci stupňujeme varianty charakterizující teplo:

1) horko

2) vedro

3) Maksim Gorkij

Přičemž Maxim trvá v našem pracovním provozu cca od června do konce září.

A dodatek speciálně pro Vás: na to je ovečka krátká a i bobr je náhle v koncích, ač by si jistě vyčistil chrup rád ;-D. Ovšem, pokud panuje teplota výše zvaná MG, tak všechna zvířátka hledají stín a vodní koupel. ( Pro bobra je asi ta koupel nejvíc nejlepší ;-). To ovečka neocení a zvlhlá bývá celkem nelibě vonící a tedy snadno identifikovatelná).

1 0
možnosti
Foto

Super! Jak vidno, hyperlativy nezahynou na souchotě a tak je to správné a tak to má být!

Zasmrádlá ovečka je snad ještě otravnější, než ta sportovně založená :-)

0 0
možnosti
Foto

J38a94n55a 65M33a79j10o48v85á

16. 3. 2016 18:40

Oooo, tak toto je velmi seryjózní pojednání! Bezkonkurenční.

2 0
možnosti
Foto

Znáš mě. Jak je někde náznak vědy, jdu po tom jak slepice po flusu. To se všechno musí zaznamenat!

2 0
možnosti
Foto

Nesnášenlivý blog, olalá;-DR^

Mmch: koprovku miluju;-)

2 0
možnosti
Foto

A pak že to neumím, že jo :-)

Já taky!!! A kulajdu! Mňam!

1 0
možnosti
Foto

I na této straně louže holdujeme hyperlativům: You are the Bestest! :-)R^

Pro nejlepšejší efekt doporučuji vyslechnout 3x denně v podání vlčete:

http://beta.diylol.com/posts/555648-i-just-wanted-to-say-you-re-the-bestest

3 0
možnosti
Foto

Oooooo, to je roztomilé! V

Doufám, že se připojí do diskuze i někdo z Maďarska, kdo by nás obohatil o nějaký uherský hyperlativ. Nebo o uherák. Už jsem říkala, že ho ráda?

2 0
možnosti
MT

Dovoluji si oprášit jeden hyperlativ, který sice není nejwíc leJlePší, ale je pěkně retro - "pyramidální"

1 0
možnosti
Foto

No jo, na ten bych dočista zapomněla! Děkuji za naprosto pyramidální poznámku!

0 0
možnosti
Foto

Já jsem tedy, spíš než hyperlativista, absolutista negativista, tudíž mne nenapadá nic nejvíc nejlepšího, zato si dokážu vybavit cosi absolutně nejvíc nejblbějšího. Jo a ještě k tomu nesnáším vajíčka ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já vajíčka snáším, ale jenom z půdy. :-)

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, jeden můj známý kdysi napsal hezký článek o ženách nesnášenlivkyních.... tak jsem se trochu bála;-Dale tenhle nadhled u Vás mám ráda, a moc se mi líbí - nevím, co komu udělalo když;-D;-DR^

2 0
možnosti
Foto

google ty nápovědy hází na základě statisticky nejčastějších dotazů, a "nesnáším, když..." je celkem obvyklá fráze:-)

1 0
možnosti
MV

vanoceSOUklise.cz, nemam je rad, nikdo mi to neveri a o to vic je nemam rad

0 0
možnosti
Foto

Myslela jsem na vás, když jsem to psala ;-)

0 0
možnosti

Já jsem vám knížku už pochválil, manželce se také líbila, tak ji to připomenu, teď to čte dcera, také dostane úkol, pak by to eventuelně mohla povinně číst vnoučata a té dvouleté by se to také mohlo líbit, jako omalovánky a trhací kalendář:-/

1 0
možnosti
Foto

Zkrátka budete číst až do roztrhání! To se cení! Díky :-)

0 0
možnosti
DV

D47a10v33i47d 53V76l59k

16. 3. 2016 14:50

To je naprosto krutopřísný blog! Zuzanko z Vás ta inteligence stříká všemi směry, jsem naprosto ohromen.:-):-):-) Děkuji mnohokrát za způsobené potěšení. Odcházím zfixlovat hlasování o blogerku roku. Mám na firmě 5 počítačů, takže Vám všichni mí kolegové "dobrovolně" pošlou hlas.;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuju moc! Chtěla jsem vám pochválit mámo-tátu, ale nějak to nefungovalo a pak jsem musela frčet, tak takhle zpětně: ten se fakt povedl ;-D

Jinak hlavně nenápadně;-D O fixlování nic nevím! Kolegům děkuju!

0 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik