Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nemůžu jít spát, kdybych nevěřila na karmu, přála bych vám, aby příště donesla vši. no nic. jestli vás uklidňuje pomyšlení, že v tom nejste sama, kdysi jsem seděla na botníku, celá rozechvělá při pomyšlení, že konečně zase jednou po dlouhé době vyrážím s mužem svým, ze všech nejlepším, do dospělé společnosti za účelem hýření a přistihla jsem se, jak si říkám: jedna botička, druhá botička...

0 0
možnosti
Foto

Jako u nás doma... kdysi. A  někdy i teď. Prostě, musím Vám dát zase Karmu, ale nerada :-).

1 0
možnosti
Foto

A já myslela, že byste si radši ruku ukousla, než byste mi ji dala;-D Díky za ní!:-)

0 0
možnosti

P18e60t76r 21M31a30c23h23á28ň

16. 12. 2013 17:24

Horečku na Vás!!!Teď nevím,jestli se mám smát těm přirovnáním a heftům,anebo mám plakat nad Vaší "nemohoucností".V tom oslabeném stavu píšete "vražedně";-D;-D;-D.Přidám krásná(bohužel ukradená z FB) slova jedné zdejší "postřelené" oblíbené blogerky: "Moderní léky jsou hotový zázrak.

Díky nim se žena se zápalem plic může postarat o muže s rýmou"

3 0
možnosti
Foto

;-D Skvělé rčení! Hlavně neplačte, leda smíchy! Manžel mi řekl, že jsem dnes v blogu velmi frustrovaná, tak to si nemyslete, to ze mně mluví horečka;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Já mám čerty naštěstí velmi odolné proti většině virů a bakterií, nicméně tou poruchou, že bezchybně fungují vždy přesně od okamžiku, kdy se zjeví tatínek , trpí také! Marné je mé vysvětlování, že po zbytek času jsou ty děti zkrátka rozbité...

1 0
možnosti
Foto

To je velmi typické. Těžko pak vysvětlovat prořvané okamžiky matky či dětí, když dva andílci tatínkovi podají papučky a noviny, počkají, až si odpočine, pak podají večeři a whisky a pak ukázněně odkráčí do svých pokojů, kde studují do večerních hodin a pak prostě beze slova usnou.

1 0
možnosti
Foto

;-DKoukej se do víkendu vyležet, plánujeme s Helčou, že Tě vytáhneme mezi dospělý:-))

Mám Ti ještě dávat karmu, když hicuješ?;-D

1 0
možnosti
Foto

;-)Ona to převzala dcerka, takže na nějaký moje marodění není čas...V sobotu mám nějaké mecheche, ale jestli se jí dožiju, můžeme i přes den...nebo v neděli;-)

0 0
možnosti
Foto

Milá a Vážená liberecká HUBEŇAČKO, v Liberci jsem byl v učilišti (intrernátu) před skoro sto lety (1956 až 58) v Truhlářské ulici. Ztratil jsem tam první stoličku určitě vlivem mrazu 32, při hokejovém klání. Všem na ledu v tom mrazivém větru omrzly uši a prsty u nohou. Naší pomoci jsme vlastně byli průkopníky ledního hokeje v Liberci. Půjčte si v tamní knihovně mou knihu o tom také - mimo jiné - pojednávající (Transfuze Antona Horsta) a stařeckých ozdob se zbavíte. Vrátíte se do puberty. Tento recept je grátis a zdravím celou rodinu! hah

0 0
možnosti
Foto

Horste, včera jsem v návalu horečky procházela blogy a našla i ten Váš! Jestli máte na svém kontě i knihu, budu si Vás muset podstatně lépe proklepnout;-) Co se týče sportů v mrazu - jediný pro mě pochopitelný je saunování. Máte můj obdiv!

1 0
možnosti
Foto

Ooo děkuji. Sdílená bolest, poloviční bolest:-)

0 0
možnosti
Foto

Správný postřeh...ticho budí :))

0 0
možnosti
Foto

Já bych to tak ráda otestovala i na sobě, ale nějak se mi nedaří nastavit správné podmínky pro simulaci ticha v domě:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 168
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
Semestra věd lecjakých a členka vědeckého sdružení Pako.

Autorka knih Vstupte bez klepání, Postřehy teplákové bohyně, spoluautorka Deníčku moderního páru, který vznikl ve spolupráci s Dominikem Landsmanem a nově knihy Žena na tahu.

Dobré a tajné zprávy mi můžete zaslat na e-mail: hubenakova.blog@centrum.cz, případně se stavte na facebookovou stánku Vstupte bez klepání.

Seznam rubrik